Natuurlijk ga je voor tevreden klanten. Maar ga je ook voor fans? Voor loyale klanten die jouw service als vanzelf verkiezen boven die van de concurrent?
Loyale klanten krijg je alleen wanneer je eerst bouwt aan een royale organisatie. En dit gaat dieper dan een leuke verkooptraining aan je personeel of een mooie kreet op je website. Een royale organisatie ben je niet op papier, maar maakt deel uit van je dna, het hart van je organisatie.
Graag dienen wij jouw organisatie om van binnenuit verschil te leren maken. Groei in royaliteit en ontdek dat dit zich vertaalt in loyale klanten.
Afhankelijk van de fase waarin jouw organisatie zit, zullen we in dit traject de volgende stappen zetten:
Ontdekken: Waar komt het verlangen naar loyale klanten vandaan?
Onderzoeken: Waar staat de organisatie nu?
Omarmen: Samen gaan voor een royale organisatie.
Oppakken: Het hart van de royale organisatie handen en voeten geven.
Overwinningen vieren: nieuwe loyale klanten krijgen en genieten van succes.