Trainingen, coaching, lezingen en consulting waar iedereen blij van wordt. Leidinggevenden en medewerkers!

DE KRACHT VAN HET COMPLIMENT

Dé manier om de betrokkenheid van medewerkers te vergroten is door hen erkenning te geven. Dit klinkt misschien soft, maar blijkt bijzonder effectief te zijn. Mits het oprecht gebeurt. In dit seminar of workshop alles over de kracht van het compliment:
– Hoe ziet een oprecht compliment er uit?
– Hoe leer ik de complimententaal van de ander kennen?
– Hoe ga je om met het krijgen van complimenten?

Henk Jan Kamsteeg is auteur van het boek De kracht van het compliment

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zijn boek kreeg aandacht in o.a. MT.nl en Libelle.

Lees het voorwoord van sprekerskanon Remco Claassen en het eerste hoofdstuk hieronder online:

 

Cookies

Deze website gebruikt noodzakelijke cookies voor een correcte werking en analytische cookies (geanonimiseerd) om de statistieken van de website bij te houden. Marketing cookies zijn nodig voor het laden van externe content, zoals YouTube-video's of widgets van Sociale Media. Zie ons cookiebeleid voor meer informatie.